Passenger Terminal Amsterdam is een opdrachtgever waaraan wij al vele jaren onze diensten mogen leveren.

Het onderstaande gesprek met Terminal Manager Albert Koopman geeft u een indruk van onze flexibele en veelzijdige inzetbaarheid.

Wat is PTA?

In ons gebouw aan het IJ ontvangen wij jaarlijks vele cruiseschepen. Het team van Passenger Terminal Amsterdam coördineert de efficiënte afhandeling van de schepen en het ontvangst van jaarlijks zo’n 300.000 passagiers.

Daarnaast is Passenger Terminal Amsterdam een evenementenlocatie in het hart van onze hoofdstad. Onder het iconische golvende dak worden jaarlijks vele uiteenlopende evenementen georganiseerd. Van diners tot recepties tot grootschalige beurzen, congressen en personeelsfeesten.

Wat doet Libelle Service voor jullie?

Wij schakelen Libelle Service in voor het beheer en de schoonmaak van onze toiletten bij evenementen en tijdens de afhandeling van onze cruiseschepen.

Daarnaast verzorgt Libelle Service een deel van de bagage afhandeling voor cruiseschepen en leveren zij onder andere de porters die de passagiers assisteren met hun bagage. Hierin fungeren wij niet als directe opdrachtgever, maar hebben wij in de uitvoer veel met elkaar te maken.

Tot slot kunnen wij Libelle Service altijd inschakelen voor uiteenlopende hand en spandiensten, zoals het terugplaatsen van ons cruise meubilair na een groot evenement of het leegruimen van een kantoor bij een verhuizing.

Wat doet Libelle Service voor jullie?

Wij schakelen Libelle Service in voor het beheer en de schoonmaak van onze toiletten bij evenementen en tijdens de afhandeling van onze cruiseschepen.

Daarnaast verzorgt Libelle Service een deel van de bagage afhandeling voor cruiseschepen en leveren zij onder andere de porters die de passagiers assisteren met hun bagage. Hierin fungeren wij niet als directe opdrachtgever, maar hebben wij in de uitvoer veel met elkaar te maken.

Tot slot kunnen wij Libelle Service altijd inschakelen voor uiteenlopende hand en spandiensten, zoals het terugplaatsen van ons cruise meubilair na een groot evenement of het leegruimen van een kantoor bij een verhuizing.

Wat vinden jullie van Libelle Service?

Wij zijn erg tevreden met de service van Libelle. Bij evenementen als ook bij de afhandeling van de cruiseschepen is het bieden van service en een goede dienstverlening erg belangrijk voor ons. Libelle Service gaat daar moeiteloos in mee. Zo komen zij zelf ook met initiatieven en ideeën als zij denken dat de dienstverlening ergens verbeterd kan worden. Deze pro actieve houding wordt hier erg gewaardeerd. Ze zijn 24/7 beschikbaar en altijd op tijd. Een prettige samenwerking.

Logo Passenger Terminal Amsterdam

'Prettig en vertrouwd'

Albert Koopman
Terminal Manager Passenger Terminal Amsterdam

Bel ons vandaag nog!Nieuwsgierig naar uw mogelijkheden?

Wij hebben oplossingen voor alle facilitaire problemen.

020 – 622 92 43

Bel ons vandaag nog!Nieuwsgierig naar uw mogelijkheden?

Wij hebben oplossingen voor alle facilitaire problemen.

020 – 622 92 43