Onze dienstverlening is meestal maatwerk.
Wij spraken met Norman van Dartel over ‘het pakketje op maat’ voor Splendor Amsterdam.
Wat is Splendor?
Het muziekgebouw Splendor Amsterdam is een particulier initiatief van vijftig muzikanten. Er zijn klassieke, jazz- en popconcerten en muzikanten repeteren er. Elke week zijn er drie tot vier concerten.
Wat doet Libelle Service voor jullie?
Libelle houdt de concertzalen, repetitieruimtes en kantoren schoon. Op afroep en naar behoefte.
Wat doet Libelle Service voor jullie?
Libelle houdt de concertzalen, repetitieruimtes en kantoren schoon. Op afroep en naar behoefte.
Wat vinden jullie van Libelle Service?
Ik ken Libelle Service van De Waag in Amsterdam, waar ze al jaren de schoonmaak doen. We zijn blij dat we zulke flexibele afspraken hebben kunnen maken, en niet gebonden zijn aan een vast aantal uren. We nemen alleen af wat we nodig hebben – voor een organisatie die zonder subsidie draait, zoals wij, extra belangrijk.
De uren dat we Libelle Service nodig hebben, zijn vaak afwijkende tijden, in het weekend bijvoorbeeld, en dan ook nog elke week weer anders. Soms organiseren we iets op het laatste moment. Elke week sturen we daarom een mailtje met de planning. Libelle Service bezorgt ons een pakketje op maat; dat maakt het voor ons betaalbaar.
Ik vind Libelle Service klantvriendelijk en correct. Ze zijn bijvoorbeeld goed bereikbaar, ook in het weekend of ’s avonds. Ik was een keer iets vergeten door te geven en ’s avonds laat kreeg ik Tom nog aan de lijn. De volgende ochtend was het opgelost. Gewoon goede communicatie én uitstekende service.